مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 فروردین 1399 ساعت 11:252020-04-18سياسي

انجام مطالعات برای راه اندازی مرکز پژوهش ها در خراسان رضوی


رییس مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: تاکنون بیش از 300 واحد تولیدی را بازدید کرده ایم و از تک تک واحدهای تولیدی خواسته ایم که برنامه های خود را برای افزایش تولید به همراه مطالبه هایشان ارائه دهند.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: تاکنون بیش از 300 واحد تولیدی را بازدید کرده ایم و از تک تک واحدهای تولیدی خواسته ایم که برنامه های خود را برای افزایش تولید به همراه مطالبه هایشان ارائه دهند.

حجت الاسلام نصرالله پژمانفر در جلسه شورای هماهنگی معین های اقتصاد مقاومتی استان که با حضور استاندار خراسان رضوی و به صورت ارتباط ویدئوکنفرانسی با فرمانداران و ارکان مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: از استاندار خراسان رضوی که با سرعت مسائل مطرح شده توسط نمایندگان را مورد رسیدگی قرار می دهند، تشکر و قدردانی می کنم.

وی با بیان اینکه الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی خراسان رضوی اقدام بابرکتی است، عنوان کرد: نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی حمایت از برنامه های اقتصادی استان را وظیفه خود می دانند.

بر اساس گزارش روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، رییس مجمع نمایندگان خراسان رضوی با اشاره به انجام مطالعات برای راه اندازی مرکز پژوهش ها برای اقدامات استانی در خراسان رضوی، تصریح کرد: ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام مطالعات برای راه اندازی مرکز پژوهش ها در خراسان رضوی

انجام مطالعات برای راه اندازی مرکز پژوهش ها در خراسان رضوی